فرم ارسال نظر : لطفا انتقادات و پیشنهادات خود را همراه با آی دی تلگرام خود ارسال کنید.

واحد پشتیبانی افزایش فالوور اینستاگرام

تعریف یک پیج استاندارد در اینستاگرام برای افزایش فالوور ایرانی

چه پیج هایی برای افزایش فالوور اینستاگرام مناسب هستند؟

1- استفاده از عنوان مناسب برای پیج اینستاگرام

هرگز از عناوین تکراری استفاده نکنید. بهتر است عنوان فقط برای شما و غیر تکراری باشد. اگر از عناوین استفاده شده رقیبان استفاده کنید، در واقع دارید آنها را بزرگ میکنید. بهتر است ابتدای عنوان از دسته بندی شغلی شما استفاده شود، و در انتها نام مجموعه ی شما درج گردد. مثلا تشریفات خدمات مجالس گل مریم .  بسیاری از کاربران عنوان و نام برند شما را در قسمت سرچ، جستجو میکنند. در صورت انتخاب عنوان مناسب براحتی با توجه به کسب و کار و نام برند شما، به شما دسترسی میابند.

2- استفاده از اسم و یا نام برندتان در بیو (bio) و یا عنوان

حتی الامکان اگر مشتریانتان شما را میشناسند، نام خود را درج کنید. این اطمینان به کاربران داده میشود که پیج مخصوص شماست. حتی اگر کسی به تقلید از شما و جهت ارتباط با مشتریان شما از نام برند شما استفاده کرده باشد. مثلا وقتی قید میکنید با مدیریت علیرضا رفیعی، و یا شرکت همیار پرداز آسایش، این اطمینان به کاربران داده میشود که پیج به شما تعلق دارد.

3- پل ارتباطی با کابران داشته باشید.

حتی الامکان سعی کنید شماره تماسهای خود را جهت ارتباط مشتریان قید کنید. به این اکتفا نکنید که هر کس خواست با شما در ارتباط باشد از طریق ارسال دایرکت اقدام کند. ممکن است مشتری احتمالی شما کار فوری داشته باشد. پس بهتر است پلهای ارتباطی همیشه در اختیار مشتری باشد. ضمن اینکه بصوت ناخودآگاه مردم به کسی که شماره تلفن (مخصوصا شماره ثابت) درج میکند بیشتر اعتماد میکنند. حتی اگر برایتان مقدور است آدرس خود را نیز قید کنید. در این صورت اعتماد چند برابر میشود. از قابلیتهای جدید اینستاگرام این است که میتوانید پیج تان را تجاری کرده، دگمه لینک تماس و یا ارسال ایمیل برایتان فعال میشود.

4- لینکهای مرتبط را در پیج اینستاگرام  خود درج کنید.

سعی کنید لینک وب سایت و یا سایر لینک شبکه های اجتماعی در درج کرده، و راه ارتباط مشتریان با وبسایت ها و یا شبکه های اجتماعی خود را، برای ایشان هموار کنید.

5- حتما از هشگ# استفاده کنید.

هشتگها در واقع همان کلمات کلیدی هستند. شما به توسط هشتگ سرچ میشوید، دیده میشوید و بزرگ میشوید.

6- توضیح مختصری از فعالیت تجاری خود در بیو (bio)درج کنید.

 

تعریف-یک-پیج-استاندارد-در-اینستاگرام